سازمان هواشناسی در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور از بارش باران و تگرگ و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.

بارش باران

به گزارش همشهری آنلاین، در روز پنجشنبه (۱۲ آبان‌ماه) در استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، شمال خلیج فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، یزد، جنوب لرستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، سمنان، مازندران و گلستان و روز جمعه (۱۳ آبان‌ماه) در خراسان‌های رضوی و جنوبی، کرمان، یزد، فارس، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب بوشهر بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط تگرگ و در نقاط مستعد، گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه (۱۴ آبان‌ماه) نیز در شمال شرق، شرق و استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

همچنین یکشنبه (۱۵ آبان‌ماه) در استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق و دوشنبه (۱۶ آبان‌ماه) علاوه بر این مناطق در جنوب شرق بارش خواهیم داشت.

بر اساس گهواشناسی، شمال خلیج فارس پنجشنبه مواج است.

وضعیت جوی تهران طی ۲ روز آینده

آسمان تهران فردا (۱۳ آبان‌ماه) صاف گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد و در روز شنبه (۱۴ آبان‌ماه) کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

امروز (۱۲ آبان‌ماه) بندرعباس با دمای ۳۲ درجه و فردا با دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مرکز استان و ارومیه با دمای صفر و یک درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان هستند.

کد خبر 717262

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha